Subject: RE: Riigitee 24112 Jaska–Võhma tee km 4,535 asuva Reegoldi viadukti rekonstrueerimise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Katrin Hendrikson" <[email-masked]>
To: "maantee" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Nov 2024 09:59:33 +0200

Tere

Edastatud ehitusloa menetluses aktsiaselts Eesti Raudtee taristu puudub.

Lugupidamisega

Katrin Hendrikson

dokumendihalduse osakond
dokumendihalduse spetsialist

aktsiaselts Eesti Raudtee

Telliskivi 60/2, 15073 Tallinn
telefon   +372 615 8501
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.evr.ee/> www.evr.ee

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 14. november 2024 13:28
To: Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Telia Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Raudtee <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Edelaraudtee AS 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 24112 Jaska–Võhma tee km 4,535 asuva Reegoldi viadukti 
rekonstrueerimise ehitusloa menetlusse kaasamine

HOIATUS!!!: Kiri saabus EVR väliselt saatjalt! Ole ettevaatlik kirjas 
failide ja linkide avamisel!

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 24112 Jaska–Võhma tee km 4,535 asuva Reegoldi viadukti 
rekonstrueerimise ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 14.11.2024

Registreerimise number: 8-1/24-004/19523-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.